teisipäev, 31. märts 2015

26. postitus Hispaaniast! Mõnusast suveilmast, loomade varjupaigas käigust ja muust:)

Võin esimest korda üle pika aja öelda, et olen viimaseid siinoldud nädalaid väga nautinud. Ilm on läinud palju soojemaks ning täna sai peale talve esimest korda ka lühikese seeliku ja plätudega õue mindud:) Tööd on olnud vähe, mistõttu olen rohkem trenniskäimist nautinud ja lihtsalt rohkem ringi uudistanud, et mitte igavusse surra.  Pühapäeval käisin ka esimest korda loomade varjupaigas, kus oli niii tore! 

Võib arvata, et see varjupaik on selline koht, kus koerad ja kassid puurides hirmsasti uude koju igatsevad. Aga ei! Neil on seal ikka väga hea elu:) "Varjupaik" tundub sellise veidi kurva sõnana, tegelikult on koha nimi Protecora de Animales ehk Animal protection. See asub õues, mida ma alguses hästi ette kujutada ei osanud. Puurid on neil pääris suured ning puurist pool asub õues, ülejäänud pool varjus. Piltidest saate parema ettekujutluse. Samuti lastakse koerad iga päev mõneks tunniks paarikaupa aeda ringi jooksma! Niii tore:) Käisin ka ühe Beethoveniga jalutamas, kus ta mind enamus ajast hullult sikutas. Ütleks pigem, et ta jalutas mind :D

Käisin ükspäev raamatukogus omale kaarti tegemas ning mõtlesin lugemiseks mõned inglise keelsed raamatud võtta. Inglisekeelseid raamatuid seal muidugi ei olnud ja järjekordselt sain ühe kohutavalt kauni pildiga uue kaardi. Peaks vist kõik need ujulakaardi, spordikeskuse ja muude kaartide profiilikad üles pildistama, lihtsalt niii fotogeeniline olen viimasel ajal :D 

Raamatukogu onkel oli iseenesest väga tore, muidugi oli mul peale tema mingisugust venekeelset lauset mulle öeldes kahju öelda, et ma seda keelt ei räägi. Ise oli ta muidugi nii uhke selle üle mis ta mulle öelda oskas, kahju oli ta rõõmu rikkuda...:D 

Samuti käisin täna postkontoris, kus prantsusmaal asuvale axa kindlustuse kontorisse oma dokumendid saatma pidin, et nood mulle mu arstilkäigu eest raha tagasi saadaks. Ka oli tädi pärast uhke mulle lõpus "merci" öeldes, ilmselt arvates, et ma prantslane olen :D nojah noh.

Täna, esmaspäeval oli meil õues üle 30 kraadi kuuuma ning homme on viimane väike tööpäev enne pea kahenädalast puhkust, mil ma oma issile ja vennale külla lähen ja hiljem ka Valenciasse väikse reisi ette võtan!:) Siin rõdul päevitamist jahutab ka vaid tuppa minek, kus umbes 10 kraadi vähem sooja on!

Nüüd on kell umbes 23, bodypump tehtud, megamõnus olla ja õues on niii soe:)

Lõpus ka üks pilt mu toast, mida ma veidi aega tagasi natuke kaunistasin. Ja ausalt kuidagi mõnus tunne on nüüd seal olla! Mu toas on selline hirmsa valge valgusega hirmusvana lühtrit meenutav lamp, mistõttu pimedaks minnes olengi ma pigem pimedas, kui selle põlema panen :D nüüd see kena sein teeb asja vähe paremaks:)

Ps. See post on ainuke, mille ma otsast lõpuni moblas kirjutanud olen (samal ajal pargis istudes). Vaatame siis homme kuidas see kujundus välja tuli!

Praegu tsaupakaa:)

En Inglés:
After a long time I feel very good living here and I have enjoyed a lot the last few weeks. It has been a lot warmer (today 30 degrees!!) and now when I don't have a lot of work, I have enjoyed going to bodypump and the gym, I have also just discovering around a lot more.

Yesterday I went to the animal shelter for the first time and it was so much fun! The dogs have big cages which have been cleaned every day and they can also run around in the garden every day for few hours! It is a really nice place, you can see the pics later:)

Tomorrow is tuesday and the last day of work before my big holiday! I'm gonna visit my father and brother and later, Valencia:) The only thing I'm not excited for is the 8-hour long bus trip to Malaga...but oh well, a lot of fun after that:)

Bye for now!

Minu suur beebi Beethoven! 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar