kolmapäev, 11. märts 2015

21. postitus Hispaaniast! Väike update! Rannas käigust, haigeks jäämisest, wifist ja muust

Vahepeal on nii mõndagi juhtunud ja motivatsioongi igasugu tegemisteks jõudis lakke minna....kuni ma haigeks jäin ja samal ajal meil wifi ära haihtus. Jessss!

Ega ma ise ka väga sellele kaasa ei aidanud, et mitte haigeks jääda..Sai rattaga kilomeetreid ringi sõidetud, siis selle aasta esimene päevitamine katusel tehtud ja lõpuks ka rannas käidud ning tänu kõigele üks suur köha saadud, mida ma siin nüüd üle nädala köhinud olen. Ma arvan, et ma pole reaalselt eluseeees nii palju köhinud, kui selle nädala ajaga..lihtsalt öääää! Samuti pidin arstil käima, et töö jaoks haiguslehte või seda tõendit saada, et ma tõesti haige olin. Ma muidugi nii laisk, et ma pole viitsinud seda paberit tõlkida niiet ma ei teagi täpselt mis mul siis viga on :D (ahhh, just võtsin end kokku, et seda asjandust veidi tõlkida aga meil pole ju netti!!!!!! Ühest sõnast sain siiski aru...bronhiit!)

Mingi päev tuli Kasia mu juurde ja küsis, et ega ma seda karjumist-kiljumist ei kuulnud, mis öösel toimunud oli (keegi naine oli appi karjunud). Tõesti ei kuulnud, magasin oma kõrvatroppidega rahus nagu nott. Igatahes ütles, kuidas oli teise vabatahtliku Philiga vaatama läinud mis toimps, olid leidnud ülevalkorteri naise hüsteeriliselt nutmas, ning rohkem polnud aru saanud mis juhtunud oli. Mõned päevad hiljem kadus nett ära, ma siis huviga ikka tüdrukule kirjutasin, mis värk on?! Tuli mu ukse taha ja ütles, et ta isa suri ära...Ma ei osanud peale ’’mul on väga kahju’’, mitte midagi kosta. Selliste asjade peale polegi ilmselt reageerimiseks õiget viisi. Ja sealt see karjumine sel öösel tulnud oligi...Ja nüüd seetõttu ei ole meil ka enam internetti. (Isa ja ta tütar elasid samas majas kuid eri korterites.)

Juhtus see justtt täpselt umbes nädal tagasi, kui ma haigeks jäin. Ma pidin igavusse surema!!!! Vähemalt oli mul arvutisse laetud mõned seriaalid, millele ma paari päevaga otsa peale tegin. Käisin muidugi teiste korterite ukse taga, et wifi kohta uurida...aga keegi ei tulnud ust avama. Üks veider asi- miks on neljanda korruse välisukse peale väikeselt teibitud sõna ’’TERE’’ ?! Äkki seal elab eestlane? Või inimene nimega Tere? Ahh, mina ei tea. Oma wifit ta minuga ilmselt küll jagada ei taha.

Nädal enne haigeksjäämist oli niii mõnus! Ostsin trennikaardi, käisin üle aasta aja(!!!) esimest korda jõukas ja bodypumbis ning tunne oli heaa! Nüüd mõeldes tegin ma ilmselt kõik, et haigeks jääda. Trennist ja pesust tulles märja peaga ringi kalpsata polnud ilmselt eriti tark idee (õues oli küll 20 kraadi..). Aga no krt ma ei teadnud, et ka Hispaania kevad salakaval on. Ma mõtlesin, et siin tuleb peale talve kohe suvi!

Ei tea, miks mul just ööseti ja pimedas see ukulele-mängimise-laulmise isu tuleb. Mitmed õhtud juba olen rõdul vaikselt laulmist nautinud. Selle mõnusa köhaga vaheldumisi muidugi. Miks ma ennast ravida ei suuda/oska???! Täna panin salli kaela vähemalt! Meie tänav kajab nii hästi, ka on nii mõnus see, kui selle poole tunni ajal paar üksikut inimest mööda kõndisid, seisma jäid ja veidi kuulasid ning lõpuks mulle naeratades lehvitasid. Tegite tuju heaks:) Aitäh!

Järgmine kord luban näidata pilte Sierra Nevadast, kus me venna ja issiga käisime ning liblikapargist!:)

En Inglés
My motivation in doing more things that I like has been increased a lot in the last few weeks:) At least before I got sick, one word- bronchitis. Not nice!!!!

And I guess I did everything to get sick, went to the beach, sun-tanned on the rooftop and went to the gym and bodypump...And cause I'm usually not getting sick very easily, I felt pretty helpless and didn't know what to do with myself. At least I'm getting better now! 

Also we no longer have the wifi, cause the man upststairs died...And it happened just before I got sick. I guess I was more sick cause of boredom...

The next week we have long weekend, which means I'm gonna visit Valencia for the second time for the Fallas festival! I have heard that it's awesome, something about big monuments and burning them in the last day of the festival:) Im waiting for it! If any of you can suggest me what else should I do in Valencia, let me now:)

byee
1st of March nicely spent on the roof:)
And the 2nd one on the beach:)


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar