pühapäev, 23. november 2014

11. postitus Hispaaniast! Loba reisist Malagasse, ilmast ja muust & pildid

Kirjutasin just mingi pika loba ilmast, sest muust ei osanud kirjutada. Aga no mai hakka seda postitama sest kes jumala eest mingit ilma-arutlust lugeda viitsiks.

Viimased 2 nädalat on olnud kõige vähem-toredad siinoldud aja jooksul. Võiks nagu vaikselt paraneda see olukord ju?!

Tahaksin tegelikult kõik välja rääkida. Kõik asjad mis mulle pinda käivad, mind närvi ajavad ja mis pole õiglased. Aga ma ei saa! Sest see blogi on avalik ja google-translate lubab kõigil mingil määral tekstist aru saada. (ps, kas keegi teab kas siin blogspotis saab üksikut posti parooli alla panna ning vaid kindlatele inimestele lugemiseks anda?)

Lubasin endale, et kirjutan teile vähemalt kahe kuu jooksul millega ma siin täpselt tegelen, kuid kuna põhilised probleemid ongi hetkel sellega seotud, siis ei ole mul mingit tuju sellest kirjutada. 

Üks asi, mis mu meele heaks teeb, on see, et lähen oma isale ja vennale jõuludel külla! Nagu võibolla mõni esimestest postitustest mäletab, elab siin Hispaanias Malaga lähedal mu Isa, vennad, isa naine ning tema poeg. (Ja jumala eest, ei, nad ei kolinud siia minu pärast ega mina nende pärast! Lihtsalt juhtus nii, et tulime siia peaaegu samal ajal. Ning Ilmselt näeme aasta jooksul vaid paar korda..)

Saaga piletitega...arvake ära palju läks raha selleks, et 500km kaugusele sõita? 80 euri, jee! :D aga eks ma olen ise ka veidi totakas. Sõidan rongiga Alicantest Madridi ning Madridist Malagasse, sest otseliini Alicante ja Malaga vahel pole.


Muidugi avastasin ma 2 sekundit peale piletite ostu, et Alicantest Malagasse saaks ka bussiga ning maksaks 45 euri, kuid samas 8 tundi bussis loksuda.....ma ei elaks seda ilmselt üle. Peaks omale vist mõningad reisitabletid soetama, sest juba peale viite minutit Alicantest Elchesse bussiga sõites pidin pea otsad andma.

Ning Blablacar.com...no oeh! Kui keegi ei tea misasi see veel on, siis see on sama süsteemiga nagu Eestis 'keskuhu', mil autojuhid väiksema raha eest reisijaid peale võtavad. Üritasin siis sellega otsida reisi siit otse Malagasse ning no lihtsalt ei ole. Mitte ühtegi! No jumala ees, kuidas nii keeruline ühest suurest linnast teise saada on...

Muidugi avastasin ma mitu nädalat hiljem, et kuna mu leht oli inglisekeelne, siis näitas see vaid nende inimeste teekondi, kelle lehekülg samuti inglisekeelne on. Ja kui lehe hispaaniakeelseks panin siis voilaaaa, valikuid kui palju! ja inimesi, kes detsembri lõpus siitkandist Malagasse sõidavad kümneid ja kümneid! Ning maksnud oleks see 25-30 eurot. Küll ma olen ikka osav...


Nagu näha, suudan ma ikka hirmsas koguses mingit loba ajada, mis üldse oluline pole :D Võib ju siis juba selle ilmajutu ka siia toppida.

Ilm on siin päeval umbes 20 kraadi kuid see pole mitte selline soe 20 kraadi, vaid hirmus külma tuulega. Minu jaoks on see praegune ilm üpris tüütu. Hommikul ja õhtul on väljas liikudes nii külm, et võiks kõik olemasolevad riided selga toppida, kuid päevasel ajal on nii soe, et võib särgiväel ringi käia. Kanna või kohvriga oma hunnikut riideid kaasas kuid ikka pole kunagi täpselt paras:D

Ma pole ka päris täpselt kindel kas ma selle talve siin üle elan. Nädal tagasi näitas mobla, et Elches on 13 kraadi, kuid ma pidin ära jäätuma! Vahe on selles, et jahedamad kraadid tunduvad siin umbes 10 kraadi külmemad ning ka toas on umbes-täpselt sama külm kui õues. Ehk siis ei aita see hunniku riiete selgatoppimine, ikka on külm:D

Kujutage ette, ma suutsin eelmisel nädalal oma pahas tujus isegi sellisele mõttele tulla, et Eestis on ilma poolest parem elada- õues on küll külm kuid toas on soe vähemalt:D Aga noh nii hull see asi siiski ei ole. Ainult 1-2 kuud aasta jooksul talvejopet kanda on ka täitsa mõistlik. (Suvel laulasmaal elades sain ma pool aega isegi seal oma õhemat talvejopet kanda...:D)

Millest huvitavast mul veel rääkida on, hmm...

  • Peale Benicassimi ja valencia nädalaajast reisi pidin külmkapi täitmiseks kohvriga poes käima. Poleks arvanud, et ruumi väheks jääb:D Kas ma tõesti söön nii palju?! Ostsin umbes 50 euri eest kraami kokku ning selle kogusega, ilma et midagi juurde ostma peaks, saab hakkama vähemalt 3-4 nädalat! Niimoodi mõeldes, saab selle raha eest täitsa mõistliku koguse süüa. 
  • Joodavat piima pole ma ikka leidnud :( 
  • Leidsin esimese alkohoolse joogi, mis mulle täitsa meeldib! Kuna siidreid müüakse siin vaid 0,75l klaaspudelites ja kõik on hapud ning õlu mulle ka ei maitse, siis polegi ma selle kahe kuu jooksul midagi väga joonud. Nüüd lõpuks leidsin ma magusa šampa! See on 7% ning maitseb nagu siider, nämm:)
  • Üle nädala saan küll oma mentori kitarri kasutada, sest jagame seda Nicolaiga, kuid otsustasin, et ostan omale korraliku ukulele!  Ning kuna eestis on mul juba üks väike soprano, siis ilmselt järgmise plaanin osta tenori, mis erineb veidike häälestuse poolest. Kui kellegil erinevate ukuleledega kogemusi ning oskab miskit kuidagi soovitada, siis andke teada!

The onsie-thing is the only thing I wear inside from now on and I also LOVE the shirt!!!

Alicante










not my crap hehe...:D







En inglés:
Well, the english part of this post is gonna be definitely shorter, cause I didn't really talk about anything very useful...:D

So the last two weeks haven't been the greatest cause of my bad mood about everything what makes me angry, nervous or isn't fare. I'd really like to write about it but I can't cause everybody could understand it...

At least there is one thing, which makes me very excited! I'm gonna visit my dad and brother in winter vacation!:) Although I was a little (a lot) stupid with buying the tickets to go there. I spent 80 euros to go to Malaga by train (through Madrid) but the easiest and 3 times cheapest way would've been with blablacar.. I just found it few weeks after I bought the train tickets.

And the weather is also a little annoying. Very cold in the mornings and in the evening, warm at the daytime and you can carry a luggage full of clothes but it's never perfect:D But at least when it's summer here, no need to wear a winter jacket like sometimes in Estonia...:D

And also I am planning to but an ukulele so if you know anything about different kinda ukuleles (tenor, bariton) and u have some recommendations, maybe even where should I but my uke in Spain, close to Alicante?!:) Let me know!

Silvia

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar