neljapäev, 14. mai 2015

29. postitus Hispaaniast! 41 kraadi?? tegelt?!

Hispaaniasse on ikka korralik suvi kohale jõudnud, vähemalt siia kanti, kus mina asun. Ja Hispaania suvi tähendab vähemalt minu jaoks seda, et õues ringi liikumine on täiesti võimatu :D

See nädal on läinud mõnusalt, trenniselt ja kuumalt. Mõnel üksikul korral olen pikkade teksade jalgapanekut kahetsenud aga noh ikka juhtub. Hispaanlastest rääkides, mis sest, et hetkel õues 41 kraadi sooja näitab, käiakse õues pikkade pükste ja jakkidega. Mis teil inimestel viga on??? Ja 41 kraadi??? MADRE MIA!!! (nagu Hispaanlased ütlevad...kuigi selle ilma peale ei tee nad teist nägugi.) Ma arvan, et ma pole varem nii palju kuuma tundnud :D miskipärast tundub saunas olek ka mõnusam kui hetkel õues olemine...

See nädal sai korralikult trenni nautida, bodypumbis käia ja ka üle vääga pika aja bodycombatis, kus ma ennast täiesti tilkuvaks higistasin ja endale kogemata rusikaga näkku panin :D ning peale mida mu ülakeha nii hirmsasti valutas, et hingatagi oli raske... Ikka juhtub. Seetõttu käisin ka täna ujumas, et veidi lihasvalu vähendada. Aitas! 

Eile käisin esimest korda Maria projekti külastamas, töötab ta koolis koos 1-3 aastaste lastega. (eestis küll lasteaed, kuid siin nimetatakse kooliks.) Tutvusin seal väikeste 1-aastastega ning kuulasin lugusi, mismoodi need lapsed tegelikult elavad...nimelt asub see kool Elche ühes vaesemas piirkonnas ning on avatud ka suvel, et lapsed söömas saaks käia. Väljaspoolt tundub nagu täiesti tavaline lasteaed ning ilma teiste jututa ei saaks arugi, et lastel ja nende vanematel probleeme oleks.

Samuti möödus eilne hispaania keele tund toredalt hispaania keele õpetajaga ja tema koertega väljas jalutamas käies ja lihtsalt juttu ajades. No see beebi husky oli niiii nunnu! Järgmise nädala hispaania keele tunni plaaniks on koertega randa minek. No jummala tore!:D 

Sel pühapäeval lähen jälle loomade protectorasse koertega jalutama ja puure koristama. Käisin ka eelmine pühapäev, poleks uskunud, et kell 8 hommikul sooja päikese käes koertega jalutamine niii mõnus võib olla:)

Aga mis seal muud kui üritan edaspidi selle kuumaga ellujääda ja annan teile teada, mis siin ka toimub:)

Silvia 

Mõned pildid Euroopa nädala viimasest üritusest, kus lastel nägusi värvisin:)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar