neljapäev, 2. oktoober 2014

Esimene postitus Hispaaniast!

2.okt 1.öösel
Mina olin just see, kes tapasebaarist ära kiirustas, kuid nüüd olen viimasena üleval ja otsustasin veidike blogi kirjutada:) Mu pea lõhub ja ma olen nii kohutavalt väsinud, kuid ma kirjutan ikkagi. Täna oli selline veider-imelik-õnnelik päev.

Ärkasin hommikul kell 4.30, et kella 7sele lennukile jõuda. Ega ei ole lihtne magama jääda kui süda sees peksab...Aga 4 tundi ma lõpuks siiski magada sain. Lennud (Tallinn-Brüssel; Brüssel-Alicante) läksid väga hästi ning mul ei hakanudki paha, nagu tavaliselt veidi peale kõigutamist hakkab.

Nägin veel läbi lennukiakna laulasmaad ja laulasmaa ning lohusalu randa ja poetasin mõne pisara.. Ükskõik kui ägedad seiklused mind ees ka ei ootaks, Laulasmaad igatsen ma ikkagi.

On the left side there's laulasmaa beach and on the right lohusalu beach

Spain! A little brown, isn't it:D
Alicante lennujaama jõudes ja veel lennukis istudes sain sekundiks internetti, ning nägin, et mu mentor Jose oli fbsse lisanud pildi koos Joshuaga (saksa poiss, kes ka samas projektis osaleb) ja pildi all kirjas ’’waiting for Silvia!’’, mis mu tuju kohe nii heaks tegi!

My mentor Jose and the other volunteer Joshua from Germany
Korterid on tip-top. Tänu oma varasele kohalejõudmisele valisin ka muidugi parima toa, millel on väike rõdu ja vaade tänava poole, kus on palju väikesi poekesi ning kus autosi ei sõida. (Ainult mingid teepuhastus masinad undavad iga väikese aja tagant, kell on praegu  1 öösel...) Ainult see häirib mind veidike, et köögis kleebib absoluutselt iga asi :D Kõik kapiuksed ja kööginõud peab ikka mõni päev korralikult ette võtma.

My room!
A view from my balkony
A view from my balkony vol2
Päeval tutvusime teiste vabatahtlike korteritega ning käisime supermarketis. Ostsin sealt vett, mahla, piima (piima hoitakse soojas ja see säilib üle kuu aja ning on väga magus ja veidra maitsega...), paar lahjat siider-õlut, makaronid, tomatid, viinamarjad, kurgi, salsakastme, juustu ja mul läks kokku veidi alla 9 euri. Täitsa mõistlik.

Internetiga jamamine on küll johhaidii. Moblasse 600MB/kuus neti saamiseks maksime alguses 35 eurot, millest interneti jaoks kulub sellest 35st iga kuu 7, lisaks sellele kõned ja sõnumid. Ning selleks, et järgmisel kuul moblaga netti saaks, on vaja, et eelneval kuul oleks vähemalt u 13 krediiti alles...(??!)

Mu hispaania number on +34 722 22 7886, kuid mu sünnal saate mind nii Hispaania kui ka Eesti numbrilt kätte, hihi:)

Käisime Joshuaga jalutamas ka palmipargis, see lõhn seal on nii mõnus! Selline soe, värske, puhas ja lõhnas puhkuse ja palmide järgi. Ja veel kõndisime mööda mingist ruumist, mis asus maa all(?), ja seal oli inimestel koorilaulu tund:D

Palmeral de Elche
Õhtul jõudsid kohale kõigist 8st vabatahtlikust lisaks minule ja Joshuale veel 4 teist vabatahtlikku. Nendega tervitamine oli küll naljakas ja veidi awkward:D Mõni oli ära õppinud hispaania moodi põskede peale musitamise, mõni hakkas kallistama ja mõni surus kätt. Päris naljakas oli:D

Ja nii mitmelgi korral avastasin ennast järsku lobisemas eesti keeles, mis mulle hirmus naljakas oli, kuid teised ei saanud midagi aru mida ma sogan..:)

Täitsa hilja õhtul käisime neljakesi tapasebaaris, see kogu teenindus oli seal ikka täitsa veider meie jaoks:D Ükski töötaja sõnagi inglise keelt ei rääkinud ning menüüd seal ei olnud, hinnakiri oli küll leti taga seinal kuid seda meile ega ka kellelegi teisele ei näidatud. Tellisime oma õlled ning teenindaja käis kõikide laudade vahet, jättes kandikuga tapastevaliku (suupisted) lauale, sealt võis valida omale mõned sobivad, ning siis pani kandiku järgmisele lauale. Ja nii iga paari minuti tagant. Suupisteteks olid saia peale pandud kanaliha, kala, grillvorst, lisaks fritüüritud kartulid ja pakuti veel veidraid erinevaid pallikesi, millest kellelgi aimu polnud, millest need tehtud võisid olla:D 

Ja lõpuks olen ma oma toas ja oma voodis ning tegelikult ainuke asi, millest ma terve päev unistanud olen, on magamine. Ja homme on juba äratus kell krdi pool9! 

2.okt kell 18
Täna on olnud täitsa produktiivne päev. Hommikul avasime omale pangakontod, millega läks aega umbes 3 tundi, ning peale seda aitasime teistel moblakaardi osta. Samuti klõpsasin ma iga nurga peal pilte, nagu täitsa tavaline turist.:D

Some random prettty park next to few cafes and restaurants
I'm not exactly sure what building is it, but im gonna find out:)

Some random beautiful streets:)


Samuti käisime suurel šopingul mercadonas, kust ostsime tohutus koguses igasugused puhastusvahendeid ja ka mõned ühised söögid. Pole varem tahtnud nii hirmsasi kohe koristama hakata! :D Täitsa hirmus on kokata, kui absoluutselt kõik kohad kleebivad.
All the cleaning stuff and the food cost a little over 50 euros
Tutvustan teile ka meie vabatahtlikke: Katarzyna Poolast (mu korterikaaslane), Phil Austriast (samuti mu korterikaaslane), Miri ja Joshua Saksamaalt, Laura Rumeeniast, Nikolai Norrast ning Nina, kes on vist samuti Saksamaalt.:)

Hetkel istun läpakaga rõdul ja naudin siiani kosuvat ''happy'' laulu, mis mulle mis mulle siiani eriti ei meeldinud, ning joon lahjat 2% õlut, mis maitseb nagu limonaad.:D

Ja õhtul teeme kõigiga korralikult tutvust ja lähme koos välja!

Ning ega mulle pole siiani kohale jõudnud, et ma siin täitsa elama hakkan, selline veider-õnnelik tunne on sees! Tahaks juba hirmsasti teada, kuidas mu töö ja keeletunnid välja nägema hakkavad. Ja päevad on igasugu tegevusi täis plaanitud! Homme teeme mõned orienteerimismängud linnapeal ning pühapäeval teeme international lõuna:)

Esimene mulje on väga hea ja tunne on sees hea, et mulle hakkab siin väga meeldima:)

Praeguseks kõik!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar