teisipäev, 5. august 2014

Ettevalmistused vabatahtliku aastaks & pildid & mõned random asjad

Oh juudas, kui kaua ma olen üritanud seda postitust alustada aga no kuidagi ei ole välja tulnud.

Esimeseks ettevalmistavaks ürituseks vabatahtliku aasta juures on EVS Pre-departure training, mis toimus mul 16-17. mail. Kuna see oli nii kaua aega tagasi, siis ei osanudki ma oma juttu kusagilt alustada, sest see üritus pole mul enam nii eredalt meeles...Aga suutsin end nüüd kokku võtta. Ja ma miskipärast kardan, et neid random asju jutu lõpus tuleb rohkem, kui infot vabatahtliku aasta ettevalmistuste kohta.:D Ettevalmistavad koolitused toimuvad muidu siiski iga paari kuu tagant, kuid kuna teada oli, et viimane koolitus enne mu äraminekut toimub augustis, siis ma ei teadnud mis plaanid mul selleks hetkeks on.

Hahahaa, lugesin just oma vana meili, kus oli kirjas : ´´Käesolev koolitus on mõeldud kõigile neile, kes alustavad oma teenistust mais, juunis, juulis või augustis.´´ Nojah noh.:D

Vabatahtliku ettevalmistaval koolitusel käisin teadmata, kas mu projekt üldse rahastuse saab. Kuid sel hetkel olin oma minekus nii kindel, et ei olnud hullu midagi:)

Koolitus toimus Pirita Spa Hotellis ning kestis 24 tundi. Ettevalmistava koolituse peaeesmärgiks on vabatahtlike toetamine ja informeerimine mitmekülgsel projekti ettevalmistamisel. Alguses korraldati mõned tutvumismängud (meid oli umbes 30) ning hiljem räägiti ka erinevatest olukordadest, kuhu sattuda võime ning mis sellel puhul ette peaks võtma. Sai palju ise sõna võtta ja oma maa kohta teadmisi näidata, ma olin selle koha pealt päris ettevalmistunud:D Kokkuvõttes oli üritus väga tore ja informeeriv, hetkel on mul pea suht tühi ja jube raske on meenutada, mis me seal täpselt tegime. 

Peale ettevalmistavat koolitust ootasin veel üle kuu aja, et rahastajalt vastust saada. Juuni lõpus see positiivne vastus lõpuks jõudis!

  • Thank god, et ma kohe alguses, kui vabatahtlike asjadega tegelema hakkasin, selleks oma gmail´ile eraldi kausta tegin. Vahel on veidike orgaiseeritust isegi tore!

Peale rahastuselt vastuse saamist küsiti minu hispaania keele taset, et meid gruppidesse jaotada. Lennu bookimiseks saatsin passist pildi, pidin täitma ühe registreerimisvormi, saatsin veel endast mõned pildid, et mind lennujaamas ära tuntaks ning viimaks(!) käisin tallinnas EstYesi kontoris, et allkirjastada EVS Activity agreement ja axa kindlustus. Septembris peaks minuni jõudma info lendude kohta ja siis ongi juba minek!

Lõpetuseks on siin mõned random asjad, millest viimasel ajal mõelnud olen.
  • Selline españonglish käib mul viimasel ajal peas, et mine või lolliks. Õpin ju hispaania keelt inglise keelest, sest nii on hulga lihtsam.
  • Mul on kohutavalt kahju inimestest, kes lähevad ülikooli, sest neil pole enda arvates muud valikut.  ´´Ma isegi ei tea, mida see eriala endast kujutab. Aga ma ei saanud sisse sinna kuhu tahtsin. Mul pole ju muud valikut!´´ Mismõttes?!?!
  • (kirjutatud 1.aug õhtul) Issand kui külm õues on!! mingi 17 kraadi... Samas mäletan nii hästi, kui talvel peale -10t kraadi tõusis temp +4-ni ja õues oli niii soe! See +4 oli tol hetkel kõvasti soojem kui hetkel +17 kraadi. Wata hell eks. Nüüd ma mõtlesingi välja lahenduse. Et las see ilm olla nii nagu ilm alati eestis on, eks, 12st kuust on 2-3 kuud toredad, kuid nüüd võiks inimese keha igal temperatuuril end täpselt parajalt soojana tunda. Et vahet pole mis ilm õues on, ikka on soe olla. Mõnna, right?
  • Hakkasin korraks unistama. Siin laulasmaal on nii hea. Ma tahaks, et peale mõneaastast reisimist jääksin paigale kohta, kus oleks kogu aeg soe, ja ma tahaks seda kohta armastada sama palju, kui ma armastan Laulasmaad. Või vähemalt pooltki niipalju. Ma tahaksin alustada oma hommikuid samamoodi nagu siin- korjates omale aiast vaarikaid ja äkki banaanegi? ja neid jogurtiga süüa. Korjata aiast omale salatilehti ja muud head ja rohelist ning kui kurk haigeks jääb, piparmünti ja melissi. Ma armastan värsket toitu! Seda ma olen siin laulasmaal enda kohta õppinud. Ja muidugi võiks seal ilusas mõnusas kohas tulla kraanist nii hea joogivesi nagu siin. Ja ma räägin muidugi majast, kus oleks terrassike, kus päikest ja oma elu nautida saaksin.
  • Mind hirmsasti huvitab, kus kohast minu arvutil jutumärgid tulevad. Suht tobe on iga kord neid googeldada või mujalt otsida:D
  • Mis värk sellega on, et ma kogu aeg käna panen, ennast ära löön või üldse lambisinikaid saan kusagilt? Kahe kuu jooksul on neid kriime-auke-sinikaid tekkinud umbes 30-40. Hea vähemalt, et need mul kõik korraga keha peal pole:D
  • Me lähme vennaga 4 päeva pärast Kreekasse! Plaanin Kreeka kohta ka ühe pika ja joriseva blogipostituse meisterdada:D Ja ka hispaaniani on jäänud vähem kui 2 kuud. Ma ei jõua ära oodata!!!
Kuna siiani pole üheski mu blogipostis pilte olnud, siis mõtlesin, et nüüd ju võiks. Olen siin laulasmaal elades nii palju ilusaid pilte klõpsinud! Ma armastan Laulasmaad ja seda elu siin!!!



See vaade oli lihtsalt nii ilus, et pimestas kohe.

Selline hülgepoiss on viimasel paaril päeval Lohusalu randa eksinud! Ma arvan, et ta nimi on Peedu.

Ma ei ole elusees saanud paremaid maasikaid, kui siit oma aiast! Kahju ainult, et maasikate aeg selleks suveks läbi on..

Väike osa minu terrassist ja aiast!


See oli siis see väike õhtu (hommik) Rauntsi juures, mil me nabe saare kanti ära eksisime:D Ma mäletan siiani, kui head salatit seal pakuti! Ja Rauno mobla, mis mõni aeg lõkkes pikutas, töötab vist siiamaani.



Ma polnud vist varem tornimäe randa nii ilusana näinud! Nagu paradiisis. Vaid vee soojus andis soovida:D

Oma aias trenni tehes ja lõpuks pikutades mõistsin, kui õnnelik ma olen!

Siim on selle siili nimi! Ta käib igal suvel mõni kord külas mul.


Mina mõttes:*Mmmm kui head...korjan ainult ühe peotäie veel...nämmmm ei ma korjan ainult ühe veel...oiiii neid on nii palju siin nämmm...ok ainult üks veel...*




Lemmmik hommikusöök! Müsli, maasikad/vaarikad/punased sõstrad ja banaanitükid jogurtiga. Nämmm.





Minu kallid obesed, kellega ma vahel metsas jalutamas käin. Nagu looduslik loomaaed mul siin laulasmaal:)


Kalli-kalli tsau!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar