teisipäev, 11. märts 2014

Hispaania, Kreeka, Haapsalu ja muud loba!

Oh issand kui palju asju praegu korraga toimub. Pea on niii palju mõtteid täis, süda puperdab päevast päeva ja mõtted on ka igal pool laiali. Seepärast tahakski kõik toimuva üles kirjutada, et pea veidi puhata saaks:D

Hispaania- Ühel õhtul helistas mulle 11-kohaline võõras number, mille kohale kirjutatud Alicante. Issand kui ähmi täis ma läksin, sain ju kohe aru, et kõne tuleb hispaaniast. Küll aga ei saanud ma aru milliselt projektilt, sest Alicantesse polnud ma otseselt ühtegi CV-d ja motivatsioonikirja saatnud. Aga tegemist oli hoopis organisatsiooniga Elche’st, Alicantest 25-km kaugusel! Olin neile sada aastat tagasi ühe 15-leheküljelise ankeedi saatnud, mille täitmine võttis mul mitmeid päevi aega, ning kuna vastust neilt ei tulnud, siis arvasingi, et ehk siis pole nad minust huvitatud.
Aga kõne oli hoopis selline, et öeldi kui hea kandidaat ma olen, ning küsiti mõned küsimused. Küsiti ka selle kohta, kui hästi ma hispaania keelt oskan. Oskasin kohe ainukese asjana öelda et „Yo vivo en Estonia pero quiero vivir en España“, millest neile siis ilmselt piisas :D Ning järgmisel päeval tuli ka rõõmu’meil’, et olen taaskord projekti vastu võetud! Kargasin jälle toas ringi nagu viimane lollakas ja olin jube õnnelik, sest see Elche on oma asukoha, keele ja palmide poolest palju eelistatum koht.:)


Elche kohta võin öelda niipalju, et seal on megaaapalju palme!! Elches on maailma suurim palmipark, kokku peaks neid olema seal 200 000! Ja palmid tekitavad mulle alati mega suve ja paradiisi tunde:) Ning temperatuur peaks talvel olema min 10-15 kraadi, võrreldes eestiga on vahe muidugi selles, et see külmem periood kestab 2-3 kuud:D

Tegelikult saab hispaaniasse minek kindlaks alles 2-3 kuu pärast. Hetkel peavad host ja saatev organisatsioon koos hispaania büroosse projekti saatma ning kui see rahastuse saab(mida ka enamasti saadakse), võib alles kindel olla, et ongi minek:)

Kreeka- Oleme peaaegu igal suvel isaga kuskile reisinud, kuid viimased 2 suve on mul jäänud mõnel põhjusel matkabussiga kaasa minemata.  Sel aastal isa korraks mainiski, et võime siis Rauliga (mu vennaga) kuskile kahekesi minna. Alguses ei arvanud, et ta seda üldse tõsiselt mõtleb, kuid mõne aja pärast ning viimasel hetkel enne mu isa 2-nädalast Mehhiko reisi pidingi paari päevaga otsustama kuhu minna ja sobiva paketi leidma! Ja kohe sai minu poolt otsustatud, et see peaks olema Kreeka!!!

Muidugi ma ei arvanud, et see hotelli valimine nii raske võib olla. Istusin päevad läbi hommikust õhtuni internetis sobivaid pakette otsides, silmad jubedalt arvuti vahtimisest valutamas. Ma olen ju kaalud ja iga asja juures suudan leida tohutult palju plusse ja miinuseid. Kuid lõpuks ju tegelikult kunagi ei tea, mis sind ees ootab, enne kui kohale pole jõudnud, sest pildi pealt tunduvad ju  enamus hotelle ilusad. Jaaa lõpuks peale kümneid  meilimisi, päringute tegemisi ja helistamisi sai see hotell ja pakett ka valitud! Jesss! Valitud sai Bali Beach & Village Hotel Kreetal :) Kui keegi seal varem käinud on, andke teada!

Haapsalu- Umbes 10-11-aastasena sai vanaemaga kahekesi mõned päevad haapsalus laine spas puhkamas käidud. Sellest tripist mäletan ma kõige rohkem mendiautoga sõitmist:D Mitte et ma mingi lollusega oleksin hakkama saanud, jäin lihtsalt linnapeale üksi kolama ja ma polnud kindel, millisest tänavast ma ära keerama pean. Võiks öelda, et olin päris julge, et politseilt teed küsisin:D Nad siis lõpuks pakkusid, et viivad mu autoga kohale. Vat kui äge:D Ja nüüd märtsi lõpus läheme jälle sinna mõneks päevaks puhkama!

Kool See tunne ja uskumine, et sel aastal kooli lõpetamine reaalseks muutub, on lihtsalt nii hea!!! Kui eelmises koolis jäi tunne, et õpetajad teevad kõik selleks, et mõned meist lõpetatud ei saaks, siis uues koolis tulevad nad palju rohkem vastu ja suhtuvad õpilastesse nagu inimestesse.

Muud mõtted, mis mu aju vaevavad:D: Kohvri otsimine! Oh issand. Olen ju lennukiga vaid korra türgis käinud ja nendest käsi- ja muudest pagasitest pole mul õrna aimu ka:D Milline see olema peaks? Kui kallis? Kui suur? Sest kui max kaal on näiteks 15kg, siis kuidas ma tean, et kui just selle kindla suurusega kohvri täis toppides see ka 15kg kanti kaalub?!:D Ja äkki ostan nii suure, et topin aint pooltäis ja kaalub juba 15kg?:D Kui keegi teist palju reisinud on ja kohvritest midagi jagab, siis plz help!:D

Juhiload sain eelmise aasta juuni keskel. See tähendab seda, et enne hispaaniasse minemist on mul vaja teha lõppastme koolitus(öko ja riskivältimise koolitus vist?), sest muidu pean tagasitulles arki eksameid uuesti tegema hakkama, mida ma ilmselgelt teha ei taha:D

Ja muidugi mõtlen ma kogu aeg sellest, mida ma hispaaniasse kaasa peaks võtma. Sinna on küll kaua aega aga no mis ma teha saan, et mõtted ainult niipidi jooksevad:D Ja see kohvri pakkimine võib minu jaoks päääris keeruline olla. Üks asi on vähemalt kindel ja otsustatud, fööni võtan ma kaasa!!!:D

Tsau kallid:)



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar