esmaspäev, 20. märts 2017

Veidike lobajuttu & minu tegemistest Tais!

Nüüdseks on pea 3 nädalat reisi algusest möödas ja ainuke asi mida ma blogisse kirjutada olen jõudnud, on Taisse saabumine. No hirmuuus! Lihtsalt pole absoluutselt aega ja mahti olnud. Ja kui aega olnud, siis motivatsiooni täiesti 0. Üritan praegu miskit kokku kribada, et järgnevalt ka eelnevalt külastatud kohtadest väiksed kokkuvõtted teha.

Sõitsin täna Pai'sse, mis on Chiang Maist (üks suurim põhjapoolsem linn Tais) umbes 150km kaugusel. Siia sõit oli ulmeee. Need mägiteed ja kurvid, öäkk...Pingutasin ikka väga, et mul paha ei hakkaks ja jäin täitsa ellu. Kogu tripp võttis aega 5 tundi, st chiang mai hostelist transfeer mini van'i juurde, mis vahepeal ka teisi reisijaid peale võttis, pool tundi niisama ootamist/passimist ja siis umbes 3 tundi sõitu, mis oli väga kohutav :D

Siin olen ma üldse bussisõite nii hirmsasti vihkama hakanud, sest olen nii palju ringi k
inud ja sõitnud. Enne siiatulekut ei osanud ma arvata, et siia jõudes nii palju ringi reisima hakkan. Pigem eeldasin vähemalt nädalapikkuseid paigalolekuid, ja rahulikke lebotamisi, mitte iga 3-päeva tagasi 300-500km kaugusele sõitmist :D

Täna on 20.märts ja kriban siia kohad, kus ma nüüdseks käia jõudnud olen. 7 päeva Bangkokis, 4 päeva Koh Samui saarel, 3 päeva Khao Sok national pargis, 1 päev Krabis, 4 päeva Chiang Mais ning nüüd Pai's. Ei tea veel kui kauaks ma siia Pai'sse jään, aga kindel plaan on enne 28ndat märtsi tagasi Chiang Maisse sõita, sest 28ndal läheb seale AirAsia lend Bangkoki ning järgmisel hommikul Bangkokist Ho Chi Minh citysse, Vietnami. Seda seetõttu, et ostsin Bkk-Sgn pileti ära enne Taisse tulekut juhul, kui ma seda lennujaamas näitama pean (viisavaba aeg on tais 30 päeva).

Samuti kirjutaks ehk sellest, kuidas mul siiani läinud on. See reis on olnud SUPERÄGE! Ma olen niii kohutavalt õnnelik, et selle ette võtsin. Niii palju on nähtud ja tehtud, et selle kirjeldamine blogis on väga keeruline. Lihtsalt pole sellist aega ja viitsimist, et kõike kirja panna :D Samuti olen ma teinud 20-päevaga umbes 2500 pilti/videot, ning nendest parimate välja valimine ja teile näitamine võtaks samuti sigapalju aega. Aga eks ma proovin kuskilt alustada.

Kuigi kogu reis on siiani olnud superäge, on viimastel päevadel tekkinud palju selliseid hetki, kus tahaks koju. Värsket jahedat õhku nautida, ema tehtud kartulisalatit süüa ja isa ja vennaga kadriorupargis jalutades tunde jutustada ja oma teki all rahus ja vaikuses lebotada. Paar viimast päeva on olnud eriti sellised, kus väsimus võtab võimust ja midagi teha ei jaksa. Probleem selles ongi, et olen teinud ja käinud liiga palju. Ei ole suutnud lihtsalt paigal istuda ja puhata, sest ei ole tahtnud ühtki päeva raisata... Samas kogu aeg ringi sõitmine ja käimine on kohutavalt väsitav. Nüüd olengi Pai's, kus saan veeta vähemalt 7 päeva, puhkan, käin veidi ringi, söön head toidu ja lihtsalt naudin mitte midagi tegemist. Ning siis veidi rohkem kui nädala pärast Vietnamisse! Kui kellegil on soovitusi, kuhu ma peale Ho chi minh city't minna võiks, siis kindlasti andke teada :)

Jagan Instagramis igapäevaselt kümneid story'sid ning pilte, tuleb välja, et olen selles tunduvalt osavam kui blogimises :D Kui mu tegemisi jälgida tahate, siis: https://www.instagram.com/silviavolmar/

Praeguseks tsau!!

We stayed in these little bungalows for one night at Khao Sok national park! It was stunning.
First meal in Koh Samui and the best (and the most expensive) pad thai I've eaten here. (and I have eaten MANY) 
 Visited an infinity pool in Koh Samui. Entrance was 100 baht (2,6eur) and the view was AMAZING!

@khao sok
@khao sok

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar